onsdag 5. desember 2007

Azaleaer, papirklipp og ståltråd

Jeg er så heldig å ha flere gamle azaleaer. To av dem har jeg fått i bryllupsdagsgave fra mannen min. Den første jeg viser bilde av har enkle blomster, og jeg har ikke sett så mange maken av den i salg. Jeg holder også på med papirklipp om dagen. Jeg ble ganske fornøyd med å pynte dem med bergkrystaller. De kjøper jeg på Marihønasverden. Denne azaleaen har vært i blomst helt siden i sommer. Her er bilde fra i sommer Kort med kjole og azalea. Har du lyst til å se flere av hagekortene mine finner du de her.

Til slutt viser jeg bildet av noen flere ståltrådhjerter. Det store er formet rundt en maisboks og de små er formet rundt en krydderboks for å få forskjellige diametere.

11 kommentarer:

Pulsatilla sa...

Så flotte asaleaene dine var! Jeg må bare tilstå at hos meg har de en tendens til å avgå med døden i det stille utpå vårparten. Ser jo at jeg burde være flinkere til å ta vare på dem.

Moro å hilse på flere kreative damer her i bloggeverden - selv er jeg ikke så kreativ om dagen, annet enn inne i hodet. men så var det å sette ideene ut i livet, da ;-)

Stina sa...

Verkligen fint .

Nä, vännen...den där kransen har jag köpt.
Kramis Stina

Trines Hus og Hage sa...

Hei Helen! Så koselig å få kommentar fra deg på bloggen min, og så moro å se dine nyeste innlegg. Kjempefine kranser på døra. Har du gjort dem sjøl? Dobble dører er bare såååå fint! Stålhjertene har du iallefall laget, og de likte jeg også godt. Skikkelig fine. Ja, det er jo slik at ofte er det enkle det beste.
Så artig med de asaleane dine! Ikke visste jeg at de var greie å overvintre. Eller kanskje de ikke er så greie akkurat... I stua hele året eller bør de stå kaldt en periode? Dine er iallefall vakre og kortet ditt er også nydelig.
Kos deg da, Helen, med all forventning og julesysler. Klem fra Trine

Trines Hus og Hage sa...

Kjære, så helt fantastiske bergkrystaller også. Imponerende, Helen!!! Kunne jo bare ikke glemme å si noe om dem, så vakre som de var. Stemningsfulle.

Olstad sa...

Hei Helen

Så hyggelig det var med Azalia hos deg da og så fin lampen ble hos deg.

Kortene dine er så nydelige. Jeg er så glad i dem.

Ha en fin adventshelg. (Jeg sender deg en mail en av de første dagene, :-))

Mita`s hjørne sa...

Så koselig det var hos deg, masse flotte bilder...
Kjelken jeg har ute - er en gubben hadde da han var barn, og som junior bruker når det er snø nå.. men NÅ er det jeg som bruker den til pynt...
Utrolig flott trappa deres er...

Ha en koselig dag...

Mita`s hjørne sa...

Bare innom for å ønske deg en
GOD JUL..

Mia sa...

Så masse vakkert! Azaleaene dine er bare nydelige, og inngangspartiet ditt (i det forrige innlegget) utrolig vakkert. Nydelige var også de hjertene dine du har laget av ståltråd, enkelt og vakkert, rett og slett! Jeg ønsker deg en herlig juletid og alt godt for det nye året.

Trines Hus og Hage sa...

Hei Helen! Håper du har gode dager og at dere koser dere masse sammne! Vi har har det kjempefint nå, men det ble litt styr før vi var ferdige. Har fått ny data, og er bittelitt usikker på e-postadressen din. Kan ikke du sende meg en liten e-post etterhvert da, så har jeg den igjen... Ønsker dere fortsatt god jul og masse hygge! Fått julekort forressten? Hils så mye. Juleklem fra Trine

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.
Her hos deg var det mykje fint å sjå på:)
Nydelege blomar, og nydelege kort du har laga.
Ha ei fortsatt fin romjul og eit godt nytt år:)

Lene sa...

Hei, Helen.
Så nydelig blogg du har påbegynt her. Jeg ser siste innlegg er fra 5. desember. Håper inderlig det er julestria som er skyld i at du har vært så aktiv i det siste, og at du kommer sterkere tilbake, for siden din lover såt :)

Lene