mandag 6. juli 2009

Så heldig


Jeg synes jeg er så heldig som får så mange hyggelige besøk i hagen min! Jeg skulle gjerne hatt litt mer tid til å bli bedre kjent med dem. Heldigvis er det ene besøket litt lenger enn de andre. To slitne damer har nemlig funnet sin plass for noen dager ute i hagen. Jeg synes de er helt herlige. Dette er to av flere damer som Marianne Lund lager.

I dag regner det på Toten, og det trengtes virkelig. Nå håper jeg på nok regn til hagen i løpet av uka, og så bestiller jeg sommer og sol til helga.

Her er en bileserie fra de første dagene i juli: Helens julihage

7 kommentarer:

Wenche sa...

Nydelige bilder Helen. Tror nok jeg må prøve å ta en tur på besøk hos deg en gang. Og de figurene var jo helt fantastiske :-)

Det ligger en utfordring til deg i bloggen min :)

Tonerose sa...

Vidunderlige bilder du viser frem - hagen din er så vakker!! Likte også damen du hadde bilde av på bloggen, sjarmerende! :o)

Håper jeg og mamma klarer komme en dag og besøke hagen din, og at jeg får kjøpt boken din da. Men det kommer ann på hvorvidt formen tilater det! (1mnd igjen til termin) Gir lyd fra oss om vi kommer, ellers ville det vært vidunderlig om du har mulighet til å sende i posten. :o)

Ønsker deg en herlig uke!

Min Verden sa...

Nå er du foreviget på min blogg også. Tusen takk for hyggelig omvisning på lørdag. Det nydeligste jeg har sett og jeg er enig med deg, regn trenger man virkelig. Den damen synes jeg du skal beholde i hagen din - hun er praktfull :) God sommer. Hanne

Elsa sa...

Nydelige bilder fra hagen din. Jeg skulle virkelig ha lyst til å se den i virkeligheten en gang. Synd det er så lang vei:-)
Ha en fortsatt fin sommer i hagen:-)

IngunnBW sa...

Næh, så artige og flotte damer da! Utstilling på Hvasser, jeg blir helt nostalgisk. Kanskje jeg tar meg en tur? Men prioriterer besøkshaven din, dit MÅ jeg bare :)

Min Verden sa...

Bare hyggelig - du har det så vakkert så jeg føler meg forpliktet til å opplyse folk om det ;) Vel, jeg gjorde meg heller ikke til kjenne - så sånn var det. Det er ikke greit å få snakket og spurt om alt man ønsker med så mye folk på tur. Takk for titten igjen. Jeg kommer gjerne tilbake. Det er jo ikke lange biten for oss heller :) Kos deg i regnet - det har vel kommet litt hos dere også! Hanne

Catharina Maria sa...

Love it very much !
Rini